Ongoing Events

see All

Sunday CLOSED

Mon - Fri 10.00 - 21.00
Sat 10.00 - 18.00

Call us (+374)-12-219-700

   

Թվային Մարքեթինգ


Price: AMD35,000.00

DB_Cover-01 arm-01

Ինչու՞ սովորել Թվային Մարքեթինգ

Ներկայիս աշխարհում, որտեղ ինֆորմացիոն հոսքերի մեծ մասը թվային հարթակում են, թվային աշխարհում դեր ունենալը շատ կարևոր է բոլոր բիզնեսների համար: Ավելին, ինչպես ցույց են տալիս ուսումնասիրությունները, հաճախորդները հակված են հետևել գովազդներին և որոշումներ կայացնել հենց «առցանց գործունեության» հիման վրա, ինչը էլ ավելի կարևոր է դարձնում ապրանքների վաճառքը խթանելու համար մարքեթինգային ռազմավարություն մշակելը:

Որտե՞ղ սովորել Թվային Մարքեթինգ

ISTC-ն Morgan MCT ընկերության հետ համատեղ հայտարարում է Թվային Մարքեթինգի դասընթաց, որը կօգնի Ձեզ սովորել ՍՄՄ, Որոնողական համակարգերի օպտիմալացման և Email-մարքեթինգի գործիքներ և վերլուծել դրանց կիրառման արդյունավետությունը Ձեր բիզնեսի համար: Դասընթացի ավարտից հետո կկարողանաք կիրառել մարքեթինգային գործիքները` ընդլայնելու Ձեր ապրանքի կամ ծառայության տեսանելիությունն ու ճանաչելիությունը թվային աշխարհում և, ամենակարևորը, հենց այդ մարքեթինգային գործիքների միջոցով զգալիորեն ավելացնել վաճառքները։

ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆ

Որոնողական համակարգերի օպտիմալացում (SEO)

Կայքի օպտիմալացում Google-ում
Ինչպե՞ս գնահատել Ձեր մարքեթինգի արդյունավետությունը օգտագործելով Google Analytics
Ինչպես ուշադրություն գրավել օնլայն հարթակում

E-mail Մարքեթինգ և CRM

E-mail մարքեթինգ
Ինչպես արդյունավետ օգտագործել E-mail մարքեթինգ?
E-mail կոմերցիոն համակարգեր և տվյալների բազայի կառավարման համակարգեր՝ CRM
Կայքի և CRM-ի կապը

Սոցցանցեր

Սոցիալական ցանցերի դերը Ձեր բիզնեսում
Ո՞ր սոցիալական ցանցերն օգտագործել, ինչո՞ւ և ինչպե՞ս
Ինչպես ավելի արդյունավետ դարձնել Ձեր ներկայությունը սոցցանցերում

Վճարովի Գովազդներ

Google Ads և Facebook
Ինչպես չափել վճարովի մարքեթինգային արշավի արդյունավետությունը

Մարքեթինգի Ենթակառուցվածքը

Ի՞նչ է մարքեթինգի ենթակառուցվածքը և ինչո՞ւ է սա կարևոր
Ինչպես ավտոմատացնել գործընթացները
Ձեր մարքեթինգի ենթակառուցվածքի ստեղծումը
Մարքեթինգային օրացույցի ստեղծումը
Ձեր մարքեթինգի վրա արված ծախսերից ետ վերադարձող եկամուտը (Return on investment in marketing)՝ ինչպե՞ս չափել և ինչը՞ չափել

Ովքե՞ր կարող են մասնակցել

Մասնակիցը կարող է լինել բիզնեսի սեփականատեր, ավանդական կամ թվային մարքեթինգի մասնագետ, շրջանավարտ, կամ պարզապես մարդ, ով ուզում է սկսել իր կարիերան մարքեթինգի ոլորտում։
Դասընթացի վարձավճարն է 35 000 դրամ

ԴԱՍԸՆԹԱՑԱՎԱՐ

null

Դիանա Ավետյան

Տեղերը սահմանափակ են, շտապեք ամրագրել Ձեր տեղը՝ սեղմելով “Դիմել Հիմա” կոճակը
Հայտերի ընդունման վերջնաժամկետն է Մարտի 7-ը
Դասընթացը կմեկնարկի Մարտի 11-ին
Մանրամասներ

  • Լեզուն՝ Հայերեն
  • 15 Մասնակից
  • 12 Ժամ
  • 2 Շաբաթ
  • 3 անգամ շաբաթական
  • Հայտերն ընդունվում են մինչև Մարտի 6-ը
  • Սկսում ենք Մարտի 11-ին